Oficjalne stanowisko


Niestety ze względu na wysoką poczytość zmuszony jestem od dzisiaj cenzurować moje wpisy, gdyż dostaje liczne anonimowe maile, że zbyt znacząco zbijam się z Cudownego Kraju jakim są Stany Zjednoczone Ameryki Północnej. Department of Homeland Security zagroził nawet, że moja wiza może być zagrożona, jesli nie zacznę wypowiadać się na temat tego kraju w bardziej pochlebnych słowach. Argumentują to faktem, że mam niesamowitą okazję rozwoju osobistego poprzez pracę w tej największej gospodarce świata (podobno;D) w czasie odbudowy po kryzysie, co jest wielką szansą dla przybysza z Europy Środkowo-Wschodniej.

Gdybym był obywatelem lub chociaż właścicielem zielonej karty, miałbym prawo do własnego głosu w ważnych sprawach Ameryki takich jak Edukacja lub polityka imigracyjna, jako że jednak jestem jedynie gościem, powinienem uszanować prawo gospodarza. A jak wiadomo gospodarza sie nie obraża.

Dlatego od dzisiaj będę publikował jedynie nudne materiały o obecnej sytuacji politycznej, jak również zdjęcia przedstawiające dumne Amerykańskie flagi, oraz ciężko pracujących obywateli tego kapitalistycznego raju.

Nie umiem również wyrazić wdzięczności stanowi Nowy Jork oraz New Jersey za ugoszczenie mnie, zabłąkanego przybysza i umożliwienie kontynuowania mojej kariery.

Niniejszym idę skorzystać z różnorodności oferowanych przez to niesamowite miasto, i jako osobnik uprawniony do legalnego konsumowania alkoholu w tym kraju spróbuję wykorzystać tę możliwość:)

Następny post będzie traktował o idealności Amerykańskiego systemu bankowego i ich nadzoru:)

pan_dziekan

Ten wpis został opublikowany w kategorii DZiwne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Oficjalne stanowisko

  1. master yoda pisze:

    szanowny kolego, gdyby notka nie zostala napisana 1 kwietnia, to gotowbym byl nawet uwierzyc w to, co piszesz 😉

Skomentuj

