Nerd w nowym jorku (nadal sam) będzie się zmieniał;)


Mając jakieś 5 minut na napisanie tego posta prawdopodobnie będę musiał napisać co znacznie szybciej, więc może powinienem użyć twittera.
Założyłem konto na twitterze, więc pewnie częściej będę publikował jakieś rzeczy tam, + jakieś zdjęcia i tym podobne. Zamierzam w końcu zupgradować trochę tego bloga i pododawać różne fajne opcje, takie jak linki do mojego facebookowego accounta, pobawić się trochę analityką, trochę rozpropagować tego bloga:) Innymi słowych technical stuff.
Kolejny post z kategorii przemyśleń is coming, bo ostatnie dwa dni obfitowały w różnego rodzaju przemyślenia.

Niektórych z Was może zasmuci wiadomość, że wczorajsze dwa miejsca, w ktorych byłem nie były złe, można by wręcz powiedzieć, że były ok pokoje jednak były strasznie małe. Może ja mam jakieś duże wymagania, ale naprawdę chciałbym mieć miejsce na łóżko, biurko i miejsce żeby powiesić koszule. Nie muszę mieć telewizora, 15 półek na książki, teleportu, dyskoteki i bezpośredniego i przenośnego baru, ale chciałbym mieć Tę (courtesy to Orzech) przestrzeń życiową trochę większą niż 6 m kwadratowych.

No nic padnie więc chyba na jersey co ma dwie zalety, z których przynajmniej jedna jest dla mnie kluczowa. Miejsce jest naprawdę duże… I jak przyjedzie ktoś do mnie to nie ma problemu, żeby go gdzieś ugościć (zwłaszcza jak będzie miał śpiwór). A ponieważ wiem (i chcę) żeby moi znajomi do mnie przyjechali muszę się odpowiednio przygotować. Jakkolwiek fajnie nie brzmiałby fakt, że mam 6 m kwadratowych w samym centrum manhattanu + kuchnia;D, i akurat przyjechałaby, któraś z moich pięknych koleżanek i nie miałbym wyboru jak tylko ugościć ją w moim pokoju, to jednak myślę, że bardziej interesującą opcją jest zrobienie tego BIG STYLE – i budzenie się (lub pójście spać) oglądając Manhattan Skyline:). A po roku jak mi się znudzi to się przeprowadzę (na brooklyn).

Dobra kończę, może chlapnę jeszcze coś wieczorem (ale mam tyle rzeczy).
A tutaj link czysta przyjemność

Ten wpis został opublikowany w kategorii New York, PRzemyślenia i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

