Exit through the coffee shop


Dobra amsterdam o czasie. Jest tv nieźle kupiłem te zajebiste wafle z karmelem więc przez pierwsze 3 dni nie umrę z głodu. Czekając na dżołanne krupę obok korzystam z darmowego netu na lotnisku. Coffee shopu jeszcze nie ma.

Zdjęcia nie robię bo nie mam pomysłu ale mam trofeum. Kupiłem wodeczkę…. W nowym jorku dumnie ja sfitografuje bo leży w szczelnie zamkniętym opakowaniu gdybym ja wypił i na miejscu z perfum czekolady i sera gouda potrafił zrobić bombę biologiczna albo inne cuda.

Pan dziekan

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

